Про нас Оплата онлайн

Приєднуйтесь

До спільности Talisman на Facebook

Попереднє замовлення

Ми нагадаємо Вам, коли термін Вашої страховки буде завершуватися

Вашу заявку відправлено

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Дякуємо, що обираєте Talisman

Стався страховий випадок?

Телефонуйте:

0 800 500 010

044 364-1152
044 390-7312

Стався страховий випадок?


Оберіть Ваш тип поліса

Дії при настанні страхового випадку для полісів ОСЦПВ

  1. При настанні ДТП з Вашої вини, необхідно негайно повідомити СК «Талісман Страхуванняе» за номером телефона 0 800 5000 10 (цілодобово та безкоштовно з усіх телефонів по Україні).
  2. На місце ДТП (у будь-якій точці України) виїде аварійний комісар асистуючої компанії, який допоможе Вам зберегти права, гроші та час (для полісів ОСЦПВ, що діють із 01.07.2015).
  3. Учасники ДТП мають право оформити аварію без виклику співробітників дорожньої поліції шляхом заповнення Європротоколуа за умови, що у ДТП брало участь не більше 2 транспортних засобів, внаслідок ДТП не завдано шкоди життю або здоров'ю, й обидва учасники ДТП є застрахованими з ОСЦПВ. Звертаємо Вашу увагу, що в даному випадку розмір страхової виплати не може перевищувати 25 000 грн. Дана процедура застосовується в більшості країн Європи. Аварійний комісар СК «Талісман Страхування» допоможе правильно заповнити Європротокол.
  4. Строки виплат за полісами ОСЦПВ після отримання всіх необхідних документів – згідно з чинним законодавством. СК «Талісман Страхування» проводить виплати у 3 рази швидше максимальних строків, визначених Законом!
  5. Ми надаємо гарантію 2 роки на ремонтні роботи наших партнерських СТО.

Дії при настанні страхового випадку для договорів страхування КАСКО

  1. При настанні ДТП з Вашої вини, необхідно негайно повідомити СК «Талісман Страхування» за номером телефону 0 800 5000 10 (цілодобово та безкоштовно з усіх телефонів по Україні). Решту ми вирішимо за Вас.
  2. Якщо Ви поспішаєте, відсутній інший постраждалий транспортний засіб або фізична особа, а пошкодження є незначними(до 3% від страхової суми) – Ви можете уточнити у представника служби Асистанс, і в разі погодження, Ви маєте право не викликати й не очікувати дорожню поліцію або аварійного комісара, а домовитися про те, щоб аварійний комісар приїхав до Вас тоді, коли Вам буде зручно.
  3. Ми допоможемо зібрати документи, необхідні для прийняття рішення про виплату страхового відшкодування.
  4. Ми зробимо все, що від нас залежить, аби полегшити Ваші проблеми – якщо немає можливості швидко полагодити Ваш автомобіль, ми оплатимо Вам таксі, знімемо готель, викличемо й оплатимо евакуатор.
  5. І без страхових випадків ми надамо технічну допомогу практично за будь-яких складнощів – привеземо бензин, поміняємо колесо, заведемо, зарядимо акумулятори, забезпечимо транспортування на евакуаторі і не тільки.

  6. Ми проведемо виплату страхового відшкодування протягом 10 днів після подачі останнього документа – або повернемо страховий платіж.

Додаткові рекомендації:

  1. Якщо є необхідність, СК «Талісман Страхування» викличе на місце події компетентні органи для реєстрації події, а саме:
    • Дорожну поліцію при ДТП (102);
    • Національну поліцію в разі протиправних дій третіх осіб (102);
    • Пожежну службу в разі пожежі (101).
  2. Вам необхідно обов'язково записати дані про автомобіль іншого учасника: марка, модель, реєстраційний номер.
  3. Бажано також зафіксувати інформацію про третіх осіб-учасників події та свідків (у разі їх наявності), а саме:
    • ПІБ;
    • адресу проживання та реєстрації;
    • контактні телефони;
    • номер полісу ОСЦПВ та назву страхової компанії другого учасника.
  4. Не можна починати ремонтні роботи пошкодженого автомобіля до узгодження цих дій зі Страховою Компанією.

 

Дії при настанні страхового випадку для договорів страхування майна

  1. Необхідно сповістити СК «Талісман Страхування» про настання страхового випадку впродовж 24 годин з моменту страхової події.
  2. Ми організуємо огляд пошкодженого майна в будь-який зручний для Вас час.
  3. Ми допоможемо зібрати документи, необхідні для прийняття рішення про виплату страхового відшкодування.
  4. Ми проведемо виплату без урахування зносу, в рамках лімітів та страхової суми й оплатимо Вам готель на час ремонту, якщо це необхідно.
  5. Ми виплатимо пізніше 10 днів після отримання останнього документа.

 

Дії при настанні страхового випадку для договору страхування «Т-Мастер»

  1. При настанні страхового випадку, а саме поломки застрахованого майна – протягом 48 годин від моменту поломки звернутись до найближчого авторизованого сервісного центру, зазначеного в гарантійному талоні Вашого технічного пристрою, для діагностики виду поломки.
  2. Після отримання результатів діагностики, якщо поломка підпадає під гарантію, ремонт пристрою відбувається в рамках гарантійного обслуговування. Якщо поломка визнана не гарантійною, необхідно отримати технічний висновок, який це підтверджує, й калькуляцію вартості ремонту.
  3. Необхідно скачати з сайту форму заяви на страхове відшкодування й заповнити його.
  4. Підготувати та надати в офіс СК «Талісман Страхування» за адресою:04080, м.Київ, вул. Кирилівська, 39, 3 поверх або вислати їх Новою Поштою для ПрАТ «СК «Талісман Страхування» на вищезазначену адресу з оплатою пересилання за рахунок одержувача наступні документи:
    • письмову заяву на страхове відшкодування;
    • технічний висновок щодо діагностики поломки та калькуляцію вартості ремонту;
    • копію товарного чеку та / або гарантійного талону;
    • копію паспорта та ідентифікаційного коду.
  5. СК «Талісман Страхування» розглядає заяву на страхове відшкодування впродовж 15 днів з моменту одержання всіх документів.
  6. Виплата страхового відшкодування здійснюється впродовж 5 робочих днів після дати прийняття рішення на банківську карту Застрахованої особи.

Дії при настанні страхового випадку для договору страхування «Т-Защита»

  1. При настанні страхового випадку, а саме крадіжки застрахованого майна – протягом 48 годин від моменту крадіжки звернутися з цілодобовий контакт центр СК «Талісман Страхування» за номером телефону +380 444 81 00 81 та діяти відповідно до вказівок оператора.
  2. Також протягом 28 годин з моменту крадіжки застрахованого майна Вам необхідно звернутися до найближчого відділення МВС Україні із заявою про крадіжку та одержати витяг із Єдиного реєстру досудових розслідувань, а також написати заяву про внесення IMEI-коду вкраденого телефону або планшета до «Чорного списку» Українським державним центром радіочастот (таку заяву подає МВС).
  3. Необхідно скачати з сайту форму заяви та заповнити її.
  4. Підготувати та надати в офіс СК «Талісман Страхування» за адресою: 04080, м.Київ, вул. Кирилівська, 39, 3 поверх або вислати їх Новою Поштою для ПрАТ «СК «Талісман Страхування» на вищезазначену адресу з оплатою пересилання за рахунок одержувача наступні документи:
    1. письмову заяву на страхове відшкодування;
    2. копію заяву в Український державний центр радіочастот і витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань;
    3. копію товарного чеку та / або гарантійного талону;
    4. копію паспорта та ідентифікаційного коду.
  5. СК «Талісман Страхування» розглядає заяву на страхове відшкодування впродовж 15 днів з моменту одержання всіх документів.
  6. Виплата страхового відшкодування здійснюється впродовж 5 робочих днів після дати прийняття рішення на банківську карту Застрахованої особи.
  7. Після виплати страхового відшкодування дія договору страхування припиняється.

Зворотний зв'язок

Ми зв'яжемося з Вами і все розповімо

Вашого листа відправлено

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Дякуємо, що обираєте Talisman