Про нас Оплата онлайн

Попереднє замовлення

Ми нагадаємо Вам, коли термін Вашої страховки буде завершуватися

Вашу заявку відправлено

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Дякуємо, що обираєте Talisman

Трапився страховий випадок?

Телефонуйте:

0 800 500 010

Детальніше

Чому українські страховики можуть навчитися в турецьких колег?


Мотивація клієнта, партнерські програми, вихід в онлайн і ще кілька цінних нюансів. 

У своїй колонці на Forbes.ua Керуючий директор "Talisman" Марина Дутлова розповідає про успішний досвід турецьких компаній.

29 травня 2015 Категорія: Новини компанії

СК і партнери: бізнес на двох

У Туреччині клієнт юридично «закріплений» за страховим агентом. Агенти, у свою чергу, об'єднуються в агентські мережі (агентства) й отримують ліцензію на продаж страхових продуктів, що, до речі, прописано на законодавчому рівні. Специфіка ринку просто змушує страхові компанії будувати додаткові програми стимулювання продажів і підвищення лояльності не тільки для клієнтів, а й для агентської мережі, – таких агентств у країні понад 1000.

Базові способи мотивації клієнта різні: збільшення покриття поточного продукту, продовження терміну дії страховки тощо. А потім іде крос-продаж другого чи навіть третього продукту клієнтові, четвертий дістається йому вже безплатно. У розвитку бізнесу страхові компанії здебільшого зосереджуються саме на крос-продажах, пропонуючи наявним клієнтам нові продукти та послуги.

Такі продажі відбуваються найчастіше в онлайні, партнерські проекти вибудовують у різних напрямках – авіа, косметика, електронна комерція, телекомунікації, заправки тощо.

Для страхових компаній Туреччини партнерські проекти – це перспективне джерело залучення нових клієнтів. Спочатку, як не дивно, дохід значно нижчий, ніж продажі через агентства, але це велика робота на перспективу: основний дохід компанія отримує на наступних крос-продажах, на 2-му і 3-му роках співпраці клієнта з компанією. Партнерські програми дають змогу добиватися 15–20% конвертації клієнтів, а вартість таких клієнтів для компанії становить близько 10–15 дол. США.

Професія ваша, ризики наші

Турки вміють оцінювати ризики. «Сім разів відміряй, один раз відріж» – це про них. Для проведення андеррайтингу страхові компанії не тільки аналізують інформацію із загальнодоступних баз, а й детально вивчають профіль клієнта. Інформацію про страхувальників зібрано в централізованому Страховому бюро. У базі бюро, крім загальних даних, міститься повна історія збитковості клієнтів – у нас такої диво-бази немає.

Аналіз клієнтської бази в СК відбувається з урахуванням 26 критеріїв і їхніх 11 так званих пересічень – для підтвердження оцінки потенційної збитковості страхувальника. Такий підхід дає можливість сформувати збитковість у межах 50% за портфелем і максимально спростити процес пропозиції та оформлення поліса клієнту.

На вартість поліса впливає ... і професія страхувальника. У своєрідному турецькому рейтингу професійних занять найбільш беззбитковою вважається професія вчителя: стиль водіння і частота використання автомобіля дозволяють запропонувати найменшу ціну за поліс. А ось торгові агенти − найзбитковіший сегмент водіїв. За стилем водіння й амортизації авто вони прирівнюються до таксистів.

В оцінці стилю водіння туркам допомагають і GPS-технології. Ціна поліса може формуватися за допомогою даних, отриманих через GPS-пристрій, встановлений на авто. На підставі інформації про поведінку за кермом страхові компанії роблять висновок, наскільки клієнт вигідний чи збитковий − і з урахуванням цього таргетовано формують ціну на продукт.

Невисокий дохід населення стимулює пропонувати клієнтові дуже конкурентну вартість. Можливість роботи з клієнтською базою партнерів дозволяє будувати продуктову стратегію на тому, що виділяється конкретний ризик, який покривається продуктом протягом короткого часу. Такий продукт може коштувати всього 1-3 дол. США на місяць для клієнта. Оскільки Туреччина є країною номер один в Європі за розвиненістю банківських карткових продуктів, платежі за страховку щомісяця списуються з картки клієнта.

Довіра під контролем

Незважаючи на дуже сильний трафік, дорожня поліція в Туреччині не виїжджає на місце ДТП без серйозних наслідків. Близько 80% ДТП оформляється за допомогою Європротоколу. Шахрайство − на вкрай низькому рівні і стає помітним відразу ж, на етапі врегулювання: якщо клієнта буде в ньому викрито, це автоматично позначиться в єдиній базі для всіх страхових компаній, а страхова просто відмовиться компенсувати збитки.

Всі збитки діляться на три категорії залежно від суми збитку. Збитки вартістю до $100 відшкодовуються бездокументарно − платежем на банківську карту клієнта. При дещо більших сумах збитків клієнт повинен буде вислати пакет документів у СК для отримання відшкодування, і тільки дуже великі збитки проходять повністю «ручну» верифікацію і додаткові етапи контролю.

Максимально «полегшити» документарне оформлення поліса і врегулювання страхового випадку − це те, до чого вже йдуть СК в Україні: компанії, якв працюють у моделі прямого онлайн-страхування, безумовно, тут процвітають.

А ось як розвивати партнерські програми, скрупульозно оцінювати ризики і зменшувати бюрократичну складову у врегулюванні випадків − тут є що українським СК запозичити з турецького досвіду. Страхова асоціація Туреччини заявила, що страховий ринок країни до 2023 року повинен стати одним із лідерів у світі і найбільшим у регіоні. Очевидно, передумови на те є.

За результатами 4 місяців частка КАСКО в портфелі компанії практично подвоїлася, а частка ОСЦПВ суттєво скоротилася у порівнянні з результатами 4 місяців 2015 року. НА кінець квітня 70% портфелю СК «Талісман Страхування» складали поліси КАСКО (2,2 млн. грн.) та майже 27% поліси ОСЦПВ (825 тис. грн.). У порівнянні з аналогічним періодом 2015 року зростання продажів склало майже 50%.

Детальніше

19 травня 2016 Категорія: Новини компанії

Уявіть собі ситуацію – Ваш автомобіль потрапив у ДТП та отримав пошкодження, сума ремонту склала, наприклад, 57 000 грн., а винуватець ДТП придбав автоцивілку «для галочки», де дешевше, та не замислювався про те, чи зможе платити ця страхова компанія чи ні.  Вважаєте, що це буває не часто? На жаль, це не так.

Кожен учасник дорожнього руху рано чи пізно може потрапити в ДТП, нехай навіть не через свою вину.  

Проблем з отриманням компенсація на ремонт Вашого автомобіля від винуватця аварії або його страхової компанії може бути багато: відсутність в нього полісу ОСЦПВ, неплатоспроможність його страховика, довгі строки врегулювання тощо. В результаті Ви залишаєтеся з розбитим автомобілем, за ремонт якого будете вимушені заплатити з власної кишені. Наприклад 57 000 грн. Сума не маленька, чи не так?

Детальніше

30 червня 2016 Категорія: Новини компанії

Зворотний зв'язок

Ми зв'яжемося з Вами і все розповімо

Вашого листа відправлено

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Дякуємо, що обираєте Talisman