Про нас Оплата онлайн

Попереднє замовлення

Ми нагадаємо Вам, коли термін Вашої страховки буде завершуватися

Вашу заявку відправлено

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Дякуємо, що обираєте Talisman

Трапився страховий випадок?

Телефонуйте:

0 800 500 010

Детальніше

Чому українські страховики можуть навчитися в турецьких колег?


Мотивація клієнта, партнерські програми, вихід в онлайн і ще кілька цінних нюансів. 

У своїй колонці на Forbes.ua Керуючий директор "Talisman" Марина Дутлова розповідає про успішний досвід турецьких компаній.

29 травня 2015 Категорія: Новини компанії

СК і партнери: бізнес на двох

У Туреччині клієнт юридично «закріплений» за страховим агентом. Агенти, у свою чергу, об'єднуються в агентські мережі (агентства) й отримують ліцензію на продаж страхових продуктів, що, до речі, прописано на законодавчому рівні. Специфіка ринку просто змушує страхові компанії будувати додаткові програми стимулювання продажів і підвищення лояльності не тільки для клієнтів, а й для агентської мережі, – таких агентств у країні понад 1000.

Базові способи мотивації клієнта різні: збільшення покриття поточного продукту, продовження терміну дії страховки тощо. А потім іде крос-продаж другого чи навіть третього продукту клієнтові, четвертий дістається йому вже безплатно. У розвитку бізнесу страхові компанії здебільшого зосереджуються саме на крос-продажах, пропонуючи наявним клієнтам нові продукти та послуги.

Такі продажі відбуваються найчастіше в онлайні, партнерські проекти вибудовують у різних напрямках – авіа, косметика, електронна комерція, телекомунікації, заправки тощо.

Для страхових компаній Туреччини партнерські проекти – це перспективне джерело залучення нових клієнтів. Спочатку, як не дивно, дохід значно нижчий, ніж продажі через агентства, але це велика робота на перспективу: основний дохід компанія отримує на наступних крос-продажах, на 2-му і 3-му роках співпраці клієнта з компанією. Партнерські програми дають змогу добиватися 15–20% конвертації клієнтів, а вартість таких клієнтів для компанії становить близько 10–15 дол. США.

Професія ваша, ризики наші

Турки вміють оцінювати ризики. «Сім разів відміряй, один раз відріж» – це про них. Для проведення андеррайтингу страхові компанії не тільки аналізують інформацію із загальнодоступних баз, а й детально вивчають профіль клієнта. Інформацію про страхувальників зібрано в централізованому Страховому бюро. У базі бюро, крім загальних даних, міститься повна історія збитковості клієнтів – у нас такої диво-бази немає.

Аналіз клієнтської бази в СК відбувається з урахуванням 26 критеріїв і їхніх 11 так званих пересічень – для підтвердження оцінки потенційної збитковості страхувальника. Такий підхід дає можливість сформувати збитковість у межах 50% за портфелем і максимально спростити процес пропозиції та оформлення поліса клієнту.

На вартість поліса впливає ... і професія страхувальника. У своєрідному турецькому рейтингу професійних занять найбільш беззбитковою вважається професія вчителя: стиль водіння і частота використання автомобіля дозволяють запропонувати найменшу ціну за поліс. А ось торгові агенти − найзбитковіший сегмент водіїв. За стилем водіння й амортизації авто вони прирівнюються до таксистів.

В оцінці стилю водіння туркам допомагають і GPS-технології. Ціна поліса може формуватися за допомогою даних, отриманих через GPS-пристрій, встановлений на авто. На підставі інформації про поведінку за кермом страхові компанії роблять висновок, наскільки клієнт вигідний чи збитковий − і з урахуванням цього таргетовано формують ціну на продукт.

Невисокий дохід населення стимулює пропонувати клієнтові дуже конкурентну вартість. Можливість роботи з клієнтською базою партнерів дозволяє будувати продуктову стратегію на тому, що виділяється конкретний ризик, який покривається продуктом протягом короткого часу. Такий продукт може коштувати всього 1-3 дол. США на місяць для клієнта. Оскільки Туреччина є країною номер один в Європі за розвиненістю банківських карткових продуктів, платежі за страховку щомісяця списуються з картки клієнта.

Довіра під контролем

Незважаючи на дуже сильний трафік, дорожня поліція в Туреччині не виїжджає на місце ДТП без серйозних наслідків. Близько 80% ДТП оформляється за допомогою Європротоколу. Шахрайство − на вкрай низькому рівні і стає помітним відразу ж, на етапі врегулювання: якщо клієнта буде в ньому викрито, це автоматично позначиться в єдиній базі для всіх страхових компаній, а страхова просто відмовиться компенсувати збитки.

Всі збитки діляться на три категорії залежно від суми збитку. Збитки вартістю до $100 відшкодовуються бездокументарно − платежем на банківську карту клієнта. При дещо більших сумах збитків клієнт повинен буде вислати пакет документів у СК для отримання відшкодування, і тільки дуже великі збитки проходять повністю «ручну» верифікацію і додаткові етапи контролю.

Максимально «полегшити» документарне оформлення поліса і врегулювання страхового випадку − це те, до чого вже йдуть СК в Україні: компанії, якв працюють у моделі прямого онлайн-страхування, безумовно, тут процвітають.

А ось як розвивати партнерські програми, скрупульозно оцінювати ризики і зменшувати бюрократичну складову у врегулюванні випадків − тут є що українським СК запозичити з турецького досвіду. Страхова асоціація Туреччини заявила, що страховий ринок країни до 2023 року повинен стати одним із лідерів у світі і найбільшим у регіоні. Очевидно, передумови на те є.

Страхова компанія «Талісман Страхування» пропонує в режимі онлайн страхувати житло – найбільшу матеріальну цінність будь-якої людини.

Детальніше

12 жовтня 2015 Категорія: Новини компанії

Ми вітаємо п'ятьох передплатників нашої сторінки в Facebook, які виграли по 10 літрів палива, взявши участь в акції «Мій Талісман»!

Запрошуємо всіх підписуватися на нашу сторінку та брати участь у нових конкурсах.

Детальніше

16 липня 2015 Категорія: Новини компанії

Зворотний зв'язок

Ми зв'яжемося з Вами і все розповімо

Вашого листа відправлено

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Дякуємо, що обираєте Talisman