Вызов консультанта
Про нас Оплата онлайн

Приєднуйтесь

До спільности Talisman на Facebook

Попереднє замовлення

Ми нагадаємо Вам, коли термін Вашої страховки буде завершуватися

Вашу заявку відправлено

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Дякуємо, що обираєте Talisman

Трапився страховий випадок?

Телефонуйте:

0 800 500 010

Детальніше

Перші результати системи контролю якості СК «Талісман Страхування»


Запроваджуючи міжнародний досвід на страховий ринок України, наприкінці червня 2015 року страхова компанія «Талісман Страхування» запустила систему контролю якості клієнтського сервісу.

23 жовтня 2015 Категорія: Новини компанії

#звамимикраще

У сфері страхування вже давно настав рубіж, коли ціна страхового захисту мала найголовніше значення. Зараз дял клієнта не менш важливий також якісний сервіс і додаткові послуги, що полегшують йому життя. Запроваджуючи міжнародний досвід на страховий ринок України, наприкінці червня 2015 року страхова компанія «Талісман Страхування» запустила систему контролю якості клієнтського сервісу.

«Для нас, ключова мета бізнесу – надати кожному клієнту релевантний для нього страховий захист, необхідні йому сервіси, взяти на себе всі функції, які ми можемо виконати без залучення клієнта, так щоб він просто насолоджувався життям. Задоволені клієнти є запорукою успіху. А для цього потрібно побудувати тісні взаємини з клієнтами і постійно витягувати уроки з інформації, яка надходить від них. Ця інформація є основою для вимірювання ефективності робочих процесів, аналізу актуальності страхових продуктів, а також для розробки та впровадження нових сервісів, технологій, процесів.» - розповідає Вероніка Комаровська, директор департаменту розвитку, навчання та контролю персоналу СК «Талісман Страхування».

Система контролю якості сервісу діє на всіх етапах взаємовідносин з клієнтом: під час доставки та оформлення договору страхування, при реєстрації страхової події в колл-центрі СК, під час прибуття аварійного комісара на місце події, в період виплати та організації ремонту автомобіля. За результатами перших трьох місяців СК «Талісман Страхування»готова поділитися першими результатами порівняння вимірювань клієнтської задоволеності за 3 місяці. Загальний рівень задоволеності клієнтів виріс із 81% до 90,36%, зокрема оцінка нашої роботи очима клієнтів на кожному етапі виглядає так:

  1. Оформлення та своєчасність доставки полісів у будь-яку точку України - 96,1%;
  2. Якість консультації в кол-центрі у разі настання ДТП - 87,6%;
  3. Швидкість приїзду аварійного комісара на місце ДТП по Україні – 88% при середньому часі приїзду – 45 хвилин;
  4. Організація, якість і швидкість ремонту автомобіля - 91,9%;
  5. Оперативність виплат - 99%, зокрема за всіма договорами КАСКО компанія оплачує протягом 10 робочих днів з моменту ДТП.

«Високий результат рівня задоволеності став можливим саме завдяки впровадженню зворотного зв'язку від клієнтів, як гарного, так і негативного. Ми знаємо, що лише користувач послуги може по справжньому її оцінити. Ми завжди будемо раді отримати відгуки й дізнатися, що думає наш клієнт про той чи інший етап наших взаємовідносин, - додає Вероніка Комаровська, - Ми завжди онлайн. Ми завжди Вас почуємо».

Страхова компанія «Талісман Страхування» в рамках розвитку системи контролю якості продовжує розвивати клієнтський сервіс та робити страхування комфортним, а не «страшним».

Детальніше

18 листопада 2015 Категорія: Новини компанії

Генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко розповів у своєму блозі про «світлофорі», систему інформування щодо оцінки діяльності страхових компаній, і про те, як ця система допоможе при виборі страховки.

Детальніше

08 вересня 2015 Категорія: Новини компанії

Зворотний зв'язок

Ми зв'яжемося з Вами і все розповімо

Вашого листа відправлено

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Дякуємо, що обираєте Talisman