Про нас Оплата онлайн

Попереднє замовлення

Ми нагадаємо Вам, коли термін Вашої страховки буде завершуватися

Вашу заявку відправлено

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Дякуємо, що обираєте Talisman

Трапився страховий випадок?

Телефонуйте:

0 800 500 010

Детальніше

100% задоволеність клієнтів з КАСКО у жовтні 2015 року в рамках системи контролю якості СК «Талісман Страхування»


Страхова компанія «Талісман Страхування» в рамках розвитку системи контролю якості продовжує розвивати клієнтський сервіс та робити страхування комфортним, а не «страшним».

18 листопада 2015 Категорія: Новини компанії

#звамимикраще

Перші результати за підсумками 3 місяців після запуску системи контролю якості показали реальний ефект, тепер ми готові поділитися результатами порівняння замірів клієнтської задоволеності за жовтень. Загальний рівень задоволеності клієнтів виріс з 90,36% до 91,22%, зокрема оцінка нашої роботи очима клієнтам на кожному етапі в жовтні виглядала так:

  1. Задоволеність оформленням та своєчасністю доставки поліса в будь-яку точку України залишається на попередньому високому рівні - 96,1%;
  2. Оцінка якості консультації в контакт-центрі у випадку настання ДТП виросла з 87,6% до 92%;
  3. Задоволеність швидкістю приїзду аварійного комісару на місце ДТП по Україні також виросла з 88% до 97%;
  4. Оцінка організації, якості та швидкості ремонту автомобіля у жовтні трохи знизилася – з 91,9% до 83%.

«Зниження рівня задоволеності на цьому етапі повязане, зокрема, з швидкістю ремонту, - коментує Вероніка Комаровська, директор департаменту розвитку, навчання та контролю персоналу СК «Талісман Страхування». – Але головною причиною більш тривалих строків відновлення постраждалих у ДТП автомобілів, що були застраховані за програмами КАСКО в СК «Талісман Страхування», в жовтні став довгий строк постачання оригінальних запчастин, який не залежав від СТО, котре виконувало ремонтні роботи. Але в будь-якому разі для нас ця інформація – основа для аналізу та пошуку варіантів та опцій з організації ремонту в більш стислі строки.»

  1. Рівень задоволеності оперативністю виплат знизився з 99% до 88%.

«Ми не соромимося цього результату, - пояснює В.Комаровська, - оскільки у формуванні цього показника закладені три параметри: швидкість прийняття рішення, відповідність розміру виплати очікуванням клієнта та швидкість самої виплати. В швидкості прийняття рішення та власне здійсненні цієї виплати СК «Талісман Страхування» нічого не стримує, тому усі наші клієнти з КАСКО та потерпілі за полісами ОСЦПВ, що отримували у жовтні виплати, задоволені цими двома параметрами на 100%..

Що ж стосується відповідності розміру виплат очікуванням клієнта – тут, на жаль, доволі часто є скарги клієнтів на фактори, які не залежать від страхової компанії. Те, зокрема, недостатність виплатної суми з ОСЦПВ на виконання ремонту, що повязане з законодавчим обмеженням максимальної виплатної суми з ОСЦПВ в розмірі 50 тисяч гривень, а також з тим, що для «дорослих» авто застосовується знос. Саме тому ми завжди пояснюємо клієнтам, що наявність у інших водіїв поліса ОСЦПВ не захищає його власний автомобіль в повній мірі і лише КАСКО дає 100% гарантію захисту авто. До того ж ми майже не єдина компанія на ринку, яка приймає на страхування автомобілі старші 5 років та включно до 20 років..

Окремо хочеться підкреслити те, що вперше за 4 місяці функціонування системи контролю якості ми вийшли на 100% рівень задоволеності виплатами за договорами КАСКО за усіма параметрами. – додає В.Комаровська..

 

Ми завжди онлайн. Ми завжди Вас почуємо.

Більше 900 тис. грн. СК «Талісман Страхування» виплатила за договорами автострахування у квітні 2016 року, зокрема виплати з ОСЦПВ та ДЦВ (обов’язкове та добровільне страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів) склали 245 506 грн. та по КАСКО– 662 164 грн. відповідно.

Детальніше

11 травня 2016 Категорія: Новини компанії

Запроваджуючи міжнародний досвід на страховий ринок України, наприкінці червня 2015 року страхова компанія «Талісман Страхування» запустила систему контролю якості клієнтського сервісу.

Детальніше

23 жовтня 2015 Категорія: Новини компанії

Зворотний зв'язок

Ми зв'яжемося з Вами і все розповімо

Вашого листа відправлено

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Дякуємо, що обираєте Talisman