Про нас Оплата онлайн

Попереднє замовлення

Ми нагадаємо Вам, коли термін Вашої страховки буде завершуватися

Вашу заявку відправлено

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Дякуємо, що обираєте Talisman

Трапився страховий випадок?

Телефонуйте:

0 800 500 010

Детальніше

100% задоволеність клієнтів з КАСКО у жовтні 2015 року в рамках системи контролю якості СК «Талісман Страхування»


Страхова компанія «Талісман Страхування» в рамках розвитку системи контролю якості продовжує розвивати клієнтський сервіс та робити страхування комфортним, а не «страшним».

18 листопада 2015 Категорія: Новини компанії

#звамимикраще

Перші результати за підсумками 3 місяців після запуску системи контролю якості показали реальний ефект, тепер ми готові поділитися результатами порівняння замірів клієнтської задоволеності за жовтень. Загальний рівень задоволеності клієнтів виріс з 90,36% до 91,22%, зокрема оцінка нашої роботи очима клієнтам на кожному етапі в жовтні виглядала так:

  1. Задоволеність оформленням та своєчасністю доставки поліса в будь-яку точку України залишається на попередньому високому рівні - 96,1%;
  2. Оцінка якості консультації в контакт-центрі у випадку настання ДТП виросла з 87,6% до 92%;
  3. Задоволеність швидкістю приїзду аварійного комісару на місце ДТП по Україні також виросла з 88% до 97%;
  4. Оцінка організації, якості та швидкості ремонту автомобіля у жовтні трохи знизилася – з 91,9% до 83%.

«Зниження рівня задоволеності на цьому етапі повязане, зокрема, з швидкістю ремонту, - коментує Вероніка Комаровська, директор департаменту розвитку, навчання та контролю персоналу СК «Талісман Страхування». – Але головною причиною більш тривалих строків відновлення постраждалих у ДТП автомобілів, що були застраховані за програмами КАСКО в СК «Талісман Страхування», в жовтні став довгий строк постачання оригінальних запчастин, який не залежав від СТО, котре виконувало ремонтні роботи. Але в будь-якому разі для нас ця інформація – основа для аналізу та пошуку варіантів та опцій з організації ремонту в більш стислі строки.»

  1. Рівень задоволеності оперативністю виплат знизився з 99% до 88%.

«Ми не соромимося цього результату, - пояснює В.Комаровська, - оскільки у формуванні цього показника закладені три параметри: швидкість прийняття рішення, відповідність розміру виплати очікуванням клієнта та швидкість самої виплати. В швидкості прийняття рішення та власне здійсненні цієї виплати СК «Талісман Страхування» нічого не стримує, тому усі наші клієнти з КАСКО та потерпілі за полісами ОСЦПВ, що отримували у жовтні виплати, задоволені цими двома параметрами на 100%..

Що ж стосується відповідності розміру виплат очікуванням клієнта – тут, на жаль, доволі часто є скарги клієнтів на фактори, які не залежать від страхової компанії. Те, зокрема, недостатність виплатної суми з ОСЦПВ на виконання ремонту, що повязане з законодавчим обмеженням максимальної виплатної суми з ОСЦПВ в розмірі 50 тисяч гривень, а також з тим, що для «дорослих» авто застосовується знос. Саме тому ми завжди пояснюємо клієнтам, що наявність у інших водіїв поліса ОСЦПВ не захищає його власний автомобіль в повній мірі і лише КАСКО дає 100% гарантію захисту авто. До того ж ми майже не єдина компанія на ринку, яка приймає на страхування автомобілі старші 5 років та включно до 20 років..

Окремо хочеться підкреслити те, що вперше за 4 місяці функціонування системи контролю якості ми вийшли на 100% рівень задоволеності виплатами за договорами КАСКО за усіма параметрами. – додає В.Комаровська..

 

Ми завжди онлайн. Ми завжди Вас почуємо.

Генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко розповів у своєму блозі про «світлофорі», систему інформування щодо оцінки діяльності страхових компаній, і про те, як ця система допоможе при виборі страховки.

Детальніше

08 вересня 2015 Категорія: Новини компанії

Автострахування - один із найбільш затребуваних видів страхування в Україні. Щороку українські автовласники страхують свій транспорт на кілька мільярдів гривень. КАСКО забезпечує страховий захист автомобілів та інших видів наземного транспорту від максимальної кількості ризиків, яким може бути піддано автомобіль. За КАСКО оплачується ремонт автомобіля, пошкодженого в результаті ДТП, пожежі, стихійних лих, протиправних дій третіх осіб, а також відшкодовується страхова виплата у разі викрадення автомобіля. Найчастіше по КАСКО відшкодовуються збитки, завдані в результаті ДТП, падіння предметів / попадання каміння, протиправних дій третіх осіб.

Детальніше

25 квітня 2015 Категорія: Новини компанії

Зворотний зв'язок

Ми зв'яжемося з Вами і все розповімо

Вашого листа відправлено

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Дякуємо, що обираєте Talisman