Понад 5,3 млн. грн. страхових премій зібрала СК «Талісман Страхування» за 9 місяців 2015 року. Половину портфеля компанії склали поліси ОСАЦВ (обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів – 2 694 359 грн.) і майже половину – договори страхування КАСКО (2 478 024 грн.)
Сума страхових виплат за вказаний період склала 5,03 млн. грн., з них 3 618 376 грн. становили виплати за полісами ОСАЦВ і 1 336 234 грн. – за договорами КАСКО.
«За перші три квартали 2015 року, ми здійснили колосальну роботу, – розповідає Марина Дутлова, генеральний директор СК «Талісман Страхування». - Першочергово, компанія здійснила виплату всіх зобов'язань СК «Рітейл Страхування» минулих періодів, оскільки ми є її правонаступником.
А далі ми почали з чистого аркуша, провели ребрендинг компанії і з березня працюємо під ім'ям «Талісман», впровадили нову облікову систему і CRM систему управління взаємовідносинами з клієнтами, повернули процес врегулювання у бік абсолютної зручності для клієнта. Так, наприклад, наш аварійний комісар в обов'язковому порядку виїжджає на місце події за полісом ОСЦПВ в разі вини нашого клієнта. Таким чином ми завжди не лише підтримаємо клієнта морально та фізично в неприємній ситуації, але й вирішимо всі питання щодо оформлення випадку та збору необхідних документів. Хоча в практиці українського страхового ринку дана опція доступна лише клієнтам з КАСКО.
Ми також повністю оновили лінійку страхових продуктів, створивши пакетні договори страхування, які прості і зрозумілі будь-якій людині, навіть дуже далекій від страхування. Наша пропозиція тепер включає всі найбільш затребувані нашими клієнтами договори страхування: ОСАЦВ, ДЦВ, КАСКО, страхування майна й відповідальності власників майна, страхування від нещасного випадку і універсальний тип захисту подорожей, зокрема Зелену Карту, страхування для виїзду за кордон та подорожей по Україні.»
За третій квартал СК «Талісман Страхування» зібрала 2 015 701 грн. страхових премій та виплатила 1 615 094 грн. страхових відшкодувань.
«За підсумками 9 місяців ми приростали у преміях в середньому на 15% щокварталу, при цьому основний ріст відбувається за рахунок нових клієнтів – до 40% портфелю, - додає Марина Дутлова. - Для нас це велике досягнення і доказ того, що обрано правильний шлях розвитку, назустріч потребам і побажанням клієнта. У четвертому кварталі ми плануємо завершити процес технологізації ключових напрямків бізнесу, запустити нові сервіси для клієнта і доформувати свою продуктову лінійку, щоб у 2016 році нам не було рівних у зручності, ціновій доступності та швидкості обслуговування наших клієнтів.»